shopping

Skulle verkligen behöva uppdatera lite i min hästgarderob både till mig och Silver.
Tyvärr finns inte dom ekonomiska förutsättningarna just nu men de kanske kommer.

Så här ser en del av önskelistan ut.

    
Nya boots. Vita med ludd till tävling och svarta utan ludd att ha hemma både vid ridning och i hagen.


Nya benskydd. Även här vita till tävling och svarta att ha hemma.


En ny kavaj. Då min inte ens nästan sitter bra...


En ny ridhjälm. Då man inte ens kan ana längre att min en gång varit svart ;)


Ett nytt pannband till kandaret.  och nej jag har inte ens nästan lessnat på glittret ;)

Sen finns det ju en hel massa annat som man alltid suktar efter. Olika schabrak och lindor i snygga kom


Kommentarer
Postat av: Stina

Det är en Uvex active :) Världens skönaste!

2012-03-06 @ 17:41:16
URL: http://sodressage.se
Postat av: Johanna

Mums på pannbandet! Skydden har jag till Greta, vita, dom är superbra! Sitter kanon :)

2012-03-08 @ 21:48:07
URL: http://jgrundberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin


RSS 2.0