På tal om...

Nya grejor, är jag så sjukt sugen på att uppdatera min och Silvers garderob med lite nya fräscha grejor. Förutom att flera av sakerna är super slitna och snart ramlar sönder så skulle jag gärna vilja ha lite färger såhär mot våren.

Var in en sväng till Karin Åberg (våran lokala hästbutik) idag efter jobbet och suktade över ett så sjukt snyggt turkost schabrak med guld passboal. Tror det skulle göra sig riktigt snyggt på min mörka häst.
Hittade dessutom ett par fina röda ridbyxor, men dom var bara knäskodda vilket hejdade till köp.

Jag var jätte duktig och lämnade alla sakerna i butiken och höll hårt i plånboken. Även om det var en massa saker som skrek och sa att dom ville följa med mig hem ;)





image description


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin


RSS 2.0