Glasstest

Eftersom vi båda är oerhört förtjusta i glass tänkte vi passa på att göra ett glasstest här i bloggen med GB´s nyheter.

Först ut idag var Magnum Infinity Chocolate & Caramel.



Mias åsikt:
Glassen inuti var väldigt krämig och påminde lite om choklad mousse. Tyvärr var det väldigt lite caramel smak och chokladen tog över totalt. Passade väldigt bra till kaffet vi drack samtidigt. Pågrund av den mörka chokladen på utsidan upplevde man glassen väldigt mättande.
Eftersom jag är ett stort fan av choklad tyckte jag väldigt mycket om just denna glass så av mig får den.

4/5

Fias åsikt:
Håller med Mia helt. Det var knappt man märkte caramelsmaken. Hade man inte vetat att det skulle vara caramell i hade jag lätt kunnat missa det. Men jag gillar också choklad, och glassen inuti var verkligen härligt krämig och fluffig.
3/5 får den av mig. 4/5 om man har en kopp kaffe till ;)

Kommentarer
Postat av: Emma

sv: jag håller tummar och tår och hoppas verkligen att han kommer bli bättre! :/

2012-03-10 @ 19:53:17
URL: http://dressyremma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin


RSS 2.0