Dagens planer.

Idag är jag helt ledig från jobb :)
Så dagens planer ser ut som följer:
* Har redan hunnit ut med hundarna en gång
* Äta en ordentlig frukost (äggröra och bacon pågång)
* Ta med mig sambo och hundar ut på en långpromenad (vi har super härligt väder)
* Ut till hästen och mocka
* Åka ner till Birsta och lämna in min klippmaskin som inte fungerar som den ska... Dessutom ska det provas kläder till ett nytt spännande projekt som ni eventuellt kommer bli inblandade i såsmåningom.
* Sedan ska vi på 40års kalas hos min faster :) var jätte längesen jag träffade dom, fullt upp från båda håll, så det ska bli roligt :)


Hur ser eran lördag ut?

Eftersom jag längtar tills vi ska till fjällen så bjuder jag på en mysig bild från Åre.



Kraaam

image description

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin


RSS 2.0