Tävling

Är inte långt kvar tills tävlingssäsongen drar igång nu.
Närmare bestämt helgen v. 10 blir det premiär i Umeå.

Har ännu inte kommit någon propp men jag hoppas på att vi kan rida en Msvb klass båda dagarna, kanske även startar med en MsvC på lördagen. Har inte riktigt bestämt mig ännu men om jag inte har möjlighet att åka upp redan på fredag kan en förklass vara bra så vi får kolla in banan, staketen och publiken ;)

Han är ju inte riktigt lika cool som Radon ännu.

Jag längtar som sjutton tills säsongen drar igång! :D


Kommentarer
Postat av: Stina

Sv. Meningen var ju det.. men hon hade inte tid att ta henne nu, så då sätter vi igång henne själv istället och så ska vi åka dit och träna några ggr i veckan istället:)

2012-01-15 @ 20:07:21
URL: http://sodressage.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin


RSS 2.0