Önskelista

Som hästtjej unnar man sig väldigt sällan någonting till sig själv.

Högst upp på den egna önskelistan står just nu, utan inbördes ordning:


Ugs, hade ett par förra vintern och det är nog de mysigaste skor jag haft.


Ett par nya promenad och springskor. Går över 2 mil/vecka just nu och skorna jag har är ärvda av mamma och totalt utnötta, vilket inte är det bästa för mina stackars fötter.


Ännu mera skor, skulle vilja ha ett par innegympa skor liknande dom ovan. Dom jag använder ny på gympan (två gånger i veckan) har jag också ärvt av mamma= totalt utnötta...


En ny skidjacka, gärna i någon läcker färg


Nya täckbyxor behöver jag också, då dom jag har nu är för små och alldeles för kalla..

Det var nog ungefär det som utan ordning står allra högst upp på listan just nu.

Sen finns det en häst lista också som är såååå mycket längre ;) och det är också den som betas av fortare..

// Mia


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin


RSS 2.0