Mitt 2011

Kan bara instämma med Fia att 2011 varit ett spännande och händelserikt år.

Jag har bland annat:
* debuterat intermedier 1 med godkänt reslutat
* varit ett stort antal gånger till Stockholm då både mamma och min syster bor där nu.
* förlovat mig med min själsfrände och älskade sambo
* varit på Kolmården
* varit och provridit hästar
* köpt och fått hem Don Silvio
* kvalat till Msvb med honom
* skaffat hund
* tagit det otroligt tuffa beslutet att låta min älskade prins och bästa vän somna in efter en höst med skador..
* fått ett nytt jobb

Ser med spänning fram emot 2012 och allt som kommer hända och som vi kommer få vara med om :)

Stor kram till er alla :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin


RSS 2.0