Ledig

Det händer inte ofta men idag har jag varit helt ledig.
Älskar egentligen mina dagar som är fullspäckade utan att jag behöver stressa men ibland (en dag eller två) är det väldig skönt att bara bryta och göra ingenting.

Eller ja, det var väl kanske att ta i ;)
Klev upp runt halv nio, klädde på mig och gick en promenad med svea och passade samtidigt på att införskaffa frukost som intogs i soffan med en kopp kaffe.
Sen blev det städning av lägenheten, tråkigt men behövligt ;D

Lagom till lunch klädde jag på mig och tog med mig hunden på en lång skogspromenad i det underbara vädret. -8 och sol :D var ute i över två timmar.

Ikväll ska jag ta in alla hästar (även ridskolans) och fodra :)

Silver har idag varit ute i skogen med min super super braiga medryttare Kicki :D


Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag skulle vilja läsa om hur ni tänker när ni ska köpa ny häst (iaf en av er har ju nyligen gjort detta). Kan ni tänka er att köpa en häst med anmärkningar på besiktningen om hästen ifråga passar er bra eller vill ha en häst som går igneom utan anmärkningar på besiktning/röntgen?

2012-01-07 @ 15:33:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin


RSS 2.0