Tenta avklarad

Hade tenta i Mikroekonomi imorse. Även om jag inte kunde allt så kändes det som att jag hade hyfsat koll på vad det handlade om. Så nu är det bara att vänta på resultatet. Brukar ta nästan 3 veckor vilket jag tycker är lite segt. Vill ju helst veta påengång!

Nästa kurs börjar på onsdag så nu är det några dagar "ledigt". Har tyvärr en omtenta på fredag så för min del blir det plugg ändå. Men inte idag. Idag firar jag tentan med att göra inget speciellt och lite vad jag vill. Blir nog en långprommis med Alice, lite pyssel hemma och ett träningspass på Friskis & Svettis. Jag ska ju såklart till stallet också :)

Jag vill rida!! Sommar vore väl inte heller fel :)

 

KRAM


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin


RSS 2.0