Longering

Har legat i princip hela dagen idag, men nu känner jag mig faktiskt piggare, peppar peppar.

Bara för att jag sa att Silver numera kunde vila en dag här och där hade han varit mer i luften en på backen igår då Kicki red ut. Så jag tyckte det kändes halv dumt att han skulle vila idag eftersom hon ska rida igen imorgon. Men eftersom jag inte var riktigt pigg blev det longering idag.

Han skötte sig fint och studsade bara iväg en gång då jag bad honom ta i lite extra. Så förhoppningsvis håller han sig på backen imorgon :)

På tisdag hoppas jag att jag är fit for fight för ordentlig ridning igen för Ingrid ringde och hade varit på Bo Jenås clinic och är nu ännu mer motiverad och inspirerad att jobba vidare. Så jag ser verkligen fram emot att träna :) nästa helg är det dessutom dags för Camilla träning igen.

Hör ni att jag vill bli frisk nu ;)
Bjuder på en dags färsk bild på silver och hans snygga träns han fick i julklapp :)


Kommentarer
Postat av: Johanna

Hur tycker du det är att rida för Camilla? Var längesedan jag provade att rida för henne - har snålat in lite på dressyrträningarna på slutet ;)

2012-02-14 @ 11:49:39
URL: http://jgrundberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin


RSS 2.0