Godnatt

Tiden går som vanligt alldeles för fort och det är massor som ska hinnas med.. Jag har jobbat på båda jobben den här veckan och dessutom varit lite halv krasslig med ond hals och trötthet som symptom men jag hoppas det håller på att vända nu :)

Idag red Ingrid silver och enligt rapporten hade det gått riktigt bra :)
Själv har jag nu ikväll varit ute på en super mysig hundpromenad med Fia, Alice och Svea ut till lotsstugan dessutom har jag bokat biljetter ner till mamma på fredag morgon :D vilket känns jätte roligt :) så blir borta fre-sön :)

En annan tråkig sak är att tävlingarna i Umeå är inställda pga kvarka vilket betyder att det blir ännu längre till årets första start.. Skittrist!!

Ne nu är det sovdags :) för 06.15 imorgon sitter jag till häst igen :)

// Mia


Kommentarer
Postat av: Lovisa Hänström

Hur vet du att den är inställd? Den verkar inte vara det på ponny...

2012-02-02 @ 10:53:01
URL: http://ridershealth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin


RSS 2.0