Första tävlingen för iår

Igår efter att ha löst licens anmälde jag mig också till säsongens första tävling.

Eftersom Umeå, som i vanliga fall är först blev inställd så får vi nu istället debutera för året på SFRK sista helgen i mars.

Vi kommer där också att debutera msvb vilket känns jätte roligt. Mina mål är att han sköter sig hela helgen även fast det är första tävlingen för året. Han har ju inte startat så många gånger i sitt liv och ibland vet man ju inte ifall dom vita staketen eller framför allt domaren biter än i fötterna ;)

Jag längtar som bara den tills säsongen sätter igång på riktigt, förbereda, knoppa, putsa, åka, ja nästan till och med att packa ;)

Det blir Msvb:4 på lördagen och en Msvb:2 på söndagen.




Kommentarer
Postat av: Johanna

Har ridit för Camilla förut, men sa upp min plats. Tyckte det blev lite dyrt tyvärr :/

2012-02-16 @ 09:14:42
URL: http://jgrundberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin


RSS 2.0