Dålig uppdatering.

I torsdags bokade jag en resa ner till stockholm och mamma.
Så 06.00 i fredags morse satt jag på tåget på väg ner. Har haft två underbart mysiga dagar där nere och har verkligen haft tid att ladda energi, vilket behövdes då jag bara körde på runt runt runt innan. Lite som i ett ekorrhjul.

Men nu är jag laddad till tårna igen. Igår blev det ett pass i ridhuset innan jobbet på Silver, han var lite väl pigg, de pågrund av att han bara gått ut i skogen med bästa Kicki hela helgen, men förutom det kändes han riktigt fin.

Efter jobb hela dagen tog jag med mig Svea och gick en långpromenad runt sälsten, en härlig runda på närmare 8 kilometer.

Även i morse startade jag med ett pass i ridhuset idag hade jag förmånen att ha Ingrid sittande i stolen. Även om det inte hela tiden kändes jätte bra så var det ett väldigt motiverande pass och jag var helt slut då vi var färdiga och bara längtar tills det är dags att rida igen. Jag har en otrolig tur som har en så engagerad och peppande tränare som hela tiden tar ut det bästa av oss och som hela tiden får oss att kämpa för att bli ännu bättre.

Nu har jag precis landat i soffan och ska om en timme i väg och träna på frikis och svettis, idag är det medel styrka som gäller, men först ska jag gå ut en stund med Svea.



Kram Mia


Vissa dagar saknar jag min prins mer än andra <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin


RSS 2.0