Alla <3 Dag

Egentligen tycker jag att sånna här "dagar" är lite fåniga, jag tycker det är så mycket roligare att uppvakta dom jag tycker om en vanlig dag.. Då det inte förväntas.

Men då dom ändå finns är det lika bra att utnyttja dom ;) Jag har blivit otroligt bortskämd idag med både blommor, choklad, gelehjärtan, kort, lagad middag och semlor (Som kom ända från stockholm och mamma ;p)

Med det här tänkte jag mest säga att jag är så otroligt glad och bortskämd att jag har min underbara familj och mina underbara vänner. Ni betyder allt för mig och det hoppas jag att ni märker och förstår!

Stor kram till er alla på alla hjärtans dag!









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin


RSS 2.0