Mera film (:

Idag var det som sagt jobb som gällde. När jag slutade vid fyra swischade jag ut till stallet, red Radon för Ingrid, fick rida igenom Intermedier två gånger och det kändes faktiskt bra, känns sådär lagom svårt (:

Silver fick vila och ingen klippning av Radon blev det heller då det var tävlings och träningsmöte.

Så imorgon är det upp med tuppen som gäller för att hinna rida och klippa innan jag börjar jobba, för efter jobbet ska jag ut till farmor och farfar på den årliga kräftskivan (: Så jag behöver ju dessutom hinna putsa och packa inför tävlingen i morgon.

Bjuder på ett till Film klipp på Radon från träningarna. Lite längre den här gången, hoppas på att kunna bjuda på ett på Silver snart också men dom har jag just nu lånat ut till Ingrid ;)


Kommentarer
Postat av: terese

Wow! Hur snyggt som helst :D

Postat av: Annso

Roligt att se film! Duktiga ni är =)

2011-09-05 @ 22:31:57
URL: http://ansj.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin


RSS 2.0