Jobbhelg!

Bloggen har fått ny höstdesign av världens bästa Stina :D

Den här veckan har det varit full fart, har börjat på mitt nya jobb där jag trivs super bra. Har dessutom hunnit med att jobba både på macken och haft lektioner på ridskolan så det har varit fullfart.

Radon är igång igen efter vilan och har varit jätte fin de dagar jag ridit, Kicki har dessutom varit ute i skogen med honom två dar vilket dom båda tycker är super kul ;)

Silver har varit rätt så bra i veckan också, jag jobbar fortfarande på att hitta ett jämnt flyt och få honom med mig. Inte det lättaste att hitta alla knapparna, på tisdag har vi dessutom fått en träningstid för Maria Eriksson i sundsvall. Så det ska bli spännande att se vad hon säger om honom.

Även helgen består av jobb, startade den här super fina lördagsmorgonen med att släppa ut hästarna, mocka och packa säckar. Nu jobbar jag på macken till 17 sen blir det ridning av Silver.
Imorgon står det också jobb på schemat dock bara till 14 så då är planen att hinna med och rida båda pojkarna!

Ha en super fin helg allihopa!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin


RSS 2.0