Dålig blogginspiration

Har inte haft någon inspiration att blogga då allt känns sådär just nu ;) Kanske i och för sig är det man ska dela med sig av också.

Hänger på Fias inlägg om att prestationerna i helgen var halvdana..
Är dock nöjd med Intermedier debuten där vi lyckades skrapa ihop 59% och satte alla nya svårigheter.

Radon har fått tagit det lugnt och vilar den här veckan. Silver jobbar på som vanligt men det har varit svårt att rida..
I förrgår red vi ett pass på utebanan och även om det glimtar till ibland har jag svårt att hitta flytet och herr häst var mest intresserad av allt annat som hände runt omkring (:

Igår lyckades jag tajma in teoritiden (allt för att slippa regnet) och det blev basic jobb hela passet, övergångar, övergångar och övergångar. Efter 45 minuter lyckades jag hitta känslan med massa rygg och lite tryck fram till handen.

Får inte glömma dom där basic passen, är så lätt att man bara rider "krumilurerna" och glömmer bort de så viktiga grundjobbet.

Idags vilar hästarna och jag firar födelsedag (:

Bjuder på film på Silver såhär när blogglusten inte är på topp (:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin


RSS 2.0