Träning

Har ju både igår och idag varit nere i Sundsvall och tränat för Camilla.

Har varit riktigt bra träningar och vi har mest jobbat galoppen. Igår väldigt mycket fram och tillbaka, galoppslutorna som dom ligger i George och piruettjobb.. Jobbigt värre och jag inser hur mycket kvickare jag måste bli både i tanken och agerandet för att få honom kvick.

Idag började vi med piruettjobbet runt Camilla med lite hjälp från backen. Sen jobbade vi serier och han var riktigt fin i formen idag. Red 4or, 3or, 2or och provade även byt, byt. Vilken funkade fint så länge jag är kvick och håller reda på det där vänstra bakbenet som gärna vill ut på äventyr ;) även lite jobb med slutorna idag.

Ett väldigt inspirerande pass så även om vi var väldigt trötta efteråt så är jag nu laddad med lite ny tränings energi :D

Imorgon åker vi återigen till Sundsvall och jag ska rida både silver och Amo Mak inför domarna på domarkursen. Vilket blir väldigt spännande eftersom jag inte överhuvudtaget suttit på Amo sen i början av sommaren ;)
//Mia


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin


RSS 2.0