Pyamasparty och ettor

Igår fick båda mina pojkar hoppa i pyamasarna inomhus, vill inte att pälsen ska växa mer en nödvändigt. Silver fick sig ett pass i ridhuset och det var blandad kompott men där han var fin kändes han riktigt fin.

Idag var det kaos på jobbet med galet mycket folk då Ica (mitt över gatan) hade 50% rabatt.. När jag väl slutat tog jag mig till stallet och började med ett pass på radon i ridhuset han betedde sig som om han var fyra år i värmningen, totalt livrädd för fyra socker bitar som stod i hörnet, sen när vi väl började jobba skötte han sig bra och vi satte ettorna på första försöket idag också :) 7 st rena,raka byten i varje på diagonalen, behöver jag säga att det är roligt? :)

Med silver red jag igenom MsvC:1 på utebanan, gäller att passa på då det är fint väder och dressyrstaketen står uppställda :D

Fina pojkar idag alltså :)
//Mia


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin


RSS 2.0