Inte fungerat

Jag har försökt blogga ifrån mobilen hela veckan, men det har verkligen inte velat fungera :(

Nu eftersom det var dags att betala räkningarna startade jag dator och passar på att bjuda på en uppdatering samtidigt.

Helgen måste jag säga att jag är riktigt nöjd med.
på lördagens framridning var han väldigt laddad, han var även lite spänd inne på banan men höll sig på mattan ända till de andra enkla bytet där han fick syn på all publik. Oj vad hjärtat dunkade då ;)
Det räckte trots det till 61,7 % och en 4:e plats och röd rosett.

På söndan var han lite trött i kroppen men laddad i huvudet vilket inte alltid är en sån bra kombination.
Han var ändå lite bättre i formen och det ända som egentligen var riktigt dåligt var ökningarna i galopp där han la in galopp med bock ;) men vi tjänade ihop över 64% vilket räckte till en gul rosett och vi fick ju också med oss det efterlängtade Msvb kvalet så nu får vi starta msvb till våren :D

I veckan har det varit full fart och vi har hunnit med middag med kollegor, föreläsning med Babben Larsson och mycket mer. Hästarna har fått tagit det ganska lugnt eftersom det väntar ännu en helg med full fart.

Imorgon bär det av till sundsvall för träning med Camilla och så också på lördag.
På söndag ska vi även då ner till sundsvall men då är det ridning på domarkursen som gäller :D

uppdateringar kommer :D

// Mia

Kommentarer
Postat av: Emma

Har du ngn aning om hur ryttare/häst ska se ut på söndag? :) Issa och jag vet inte alls haha :P

2011-10-28 @ 16:35:07
URL: http://dressyremma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin


RSS 2.0