Snart färdig jobbad

För idag, för klockan tre ska jag befinna mig uppe på Bilprovningen för besiktning av bilen. Hoppas hoppas den går igenom.

Sedan blir det ut till stallet och mocka och packa mat ( hann ju inte mer än rida imorse)

Ikväll ska jag och min älskade sambo gå ut och äta middag på Amenta och sen blir det bio, senaste twilight filmen står på schemat :)
Ska bli riktigt mysigt!

Och jag måste säga att man blir väldigt mycket mer motiverad att blogga när det ramlar in kommentaren så fortsätt så :D

// Mia


Kommentarer
Postat av: Anette Viklund

Hoppas ni får en trevlig kväll,vi ses. Håller tummarna för bilen och dig.Farmor

2011-11-23 @ 16:37:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin


RSS 2.0