Uteritt!

Kors i taket! Det händer inte varje dag att vi rider ut direkt. Men med sällskap av varandra så är det himla mysigt att göra det ibland. :) Det var Upan och Silver som fick ta sig upp för speckstaberget igår. Supersnälla båda två så mer spännande än så var det inte!

Inflyttningsfesten hos mig och D blev också himla lyckad. Tror alla hade himla trevligt och det var bara en stol och en tavla som gick sönder.. ;) Skulle gissa på att vi var runt 20 pers.

Just nu sitter jag på jobbet och är så himla rid-och tävlingssugen! Har precis anmält mig till Sundsvalls Ridklubbs reg/nat tävlingar i början av september. Men innan det är det tävlingar i Övik 20-21 augusti.




KRAM /Fia


Kommentarer
Postat av: Olivia

När ni kommer till Övik kanske jag kan komma och titta på er ^^

2011-07-26 @ 12:42:07
URL: http://olivoliv.blogspot.com
Postat av: Olivia

Jag har funderat på det, kanske börjar till vårterminen :)

2011-07-26 @ 19:59:07
URL: http://olivoliv.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin


RSS 2.0