Om Mia

Dags att göra en kort presentation av mig också :)
Namn: Maria Wiklund
Ålder: Blir 22 i år
Bor: I en super mysig 4:a tillsammans med min sambo och hans tre barn
Utbildning: Lärlingsprogramet 06-09 inriktining häst och sedan även ridledarutbildning 08
Gör: Har tidigare haft ett vikariat på Härnösandsridklubb i över ett år som ridlärare och just nu jobbar jag halvtid på OkQ8 och resten av tiden på SCA Bionorr
Häst: Jag fick i december 2011 ta bort min älskade vän Radon f-91 en fux valack som var den trevligaste gentleman man kan tänka sig. Har haft honom sen hösten 07 och vi har klättrat från Lb till Intermedier på dessa år. I slutet på augusti 2011 anlände min nya stjärna till stallet. Don Silvio "Silver" f-03 efter Don Primero. En mörkbrun valack på 170cm Utbildad St:George. Vi jobbar just nu på styrkan och för start i Msvb.


Innan Radon hade jag en D-ponny vid namn Iza som jag köpte från Härnösandsridklubb. Men jag tänkte faktiskt att hon skulle få ett eget inlägg så småningom.

Den här bloggen tänkte vi försöka hjälpas åt att hålla levande och uppdaterad med allt som händer i våra hästliv och även runt omkring.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin


RSS 2.0