Fredagkväll

Blev ett ganska sent besök i stallet för mig idag. Men inte har jag nåt emot att tillbringa fredagskvällen i stallet :)
Har joggat i 2 dagar nu så idag blev det lite mer jobb. Upan har blivit lite bekväm av sig och tyckte minsann att jag var något besvärlig idag. Kändes rätt fin och något mindre stel i slutet av passet iallafall. Apropå att vara bekväm av sig så har jag världens träningsvärk insida lår och lite överallt. Skulle vara så duktig och hålla igång även när Upan vilade. Blev inget av det inte.. Ops!

Vid sisodär halv elva när jag skulle åka hemmåt. Vem dyker inte upp då? Jo minsann Mia. Glad överraskning men egentligen inte speciellt förvånande. Oss två i stallet sena fredag eller lördagskvällar är väl inte helt ovanligt. Nördigt eller inte kan diskuteras ;)


Känns så fräscht och fint i stallet nu när det är nymålat och städat. (gammal bild dock)

Men imorgonkväll då blire minsann ingen stallkväll. Då är det inflyttningsfest hos mig och D. I rent vetenskapligt syfte ska vi se hur många människor man får plats på 55kvm.

Dags att krypa ner i sängen och läsa Ridsport som kom idag! Nattinatti /Fia :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin


RSS 2.0