Träningshelg

Nu har jag precis kommit hem från två dagars kick off med OKQ8. Har varit fantastiskt kul (:

I helgen var det träning för fulla muggar, Silver gick nere i Sundsvall för Camilla och Radon red jag hemma för Ludde. Kan säga att mina ben kändes som spagetti på söndag kväll. Båda pojkarna var super fina och jag hade turen att få tre av fyra pass filmade. Hade med min Thomas och Fia båda dagarna ner till Sundsvall vilket var guldvärt :)

Bjuder på ett kort klipp på Radon från söndagens träningspass.

Vill ni se fler filmklipp och/eller ha utförligare rapporter är det bara att slänga in lite kommentarer (:
Idag tar jag med mig Melinda och pojkarna ut på en tur i skogen, sen börjar laddningen inför helgens starter!

 

Kommentarer
Postat av: Jessica

Kul att se, lite kort filmsnutt bara :)

Kram.

2011-08-30 @ 18:17:55
URL: http://jessicamh.blogg.se/
Postat av: Linda

Klart vi vill se mer!

2011-08-30 @ 22:14:49
URL: http://xmyheart.blogg.se/
Postat av: Ou

Härligt!!

2011-08-31 @ 11:57:02
Postat av: Inger

Wow, så häftigt att se! Vilket kommando gör att hästen byter så där?

2011-08-31 @ 17:31:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin


RSS 2.0