Shoppning i Stockholm

Lovade ju att visa vad jag handlade i stockholm.
Var otroligt mycket rea och jag är lite ledsen att jag faktiskt egentligen inte hade några pengar att handla för.

Började med att hitta ett par snygga skor som jag fick av min älskade sambo, dom var på rea och kostade bara 75 kr :)


Köpte även ett par ljusa jeans för 99 kr, om har jag dock ingen bild på just nu.

Sista dan tvingade jag Thomas att följa med mig bort till Hästbiten, som är en fantastisk rolig hästbutik att gå och titta i. Det blev lite uppdateringar av tävlingsgarderoben och både en ny skjorta, plastrong och plastrongnål fick följa med hem, blev även ett tre pack ridstrumpor, nått som alltid går åt.

       

                                             

Sedan blev det en sväng på Glitter och jag fick med mig en "Munk" och lite pärlor till håruppsättningen under hatten :)

          

Nu ska jag plocka ihop lite här hemma och sen skulle Fia höra av sig då hon var klar i stallet så skulle vi hitta på nått.

// Mia (:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin


RSS 2.0