Ridning

Var i stallet strax efter nio imorse och började med att rida Radon, red igenom helgens program och jag måste säga att det känns riktigt bra (ska det inte kännas skit på genrepet??)
Bytesserierna var sprättlätta och så också vänster skolorna, Ingrid hade lite att klaga på i piruetten,travlängningarna och även formen första gången vi red igenom det, jag ville så gärna ta ner honom lite för mycket. Men även det fixade vi till, känns lovande måste jag säga :)

Hann med Silver sen också, fortsatte jobba volter och skolor i traven mest för att hitta flytet och lite mer formning. I galoppen red vi serpentinbågar i förvändgalopp och även V:et ur Msvb:4an med enkelt byte och byte.

Både pojkarna kändes riktigt fina och vi får se om Annica lyckades fånga oss på bild, det blev lite ridbilder på Silver och lite mysbilder bara på Radon, så jag hoppas jag får dom i början på nästa vecka så ska jag dela med mig (:

Imorgon blir det ridning på båda pojkarna, Radon ska i och för sig bara joggas, sen blir det putsning, packning och allt annat som hör en tävlingshelg till :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin


RSS 2.0