Pysseldag

Idag var det först jobb på ridskolan 7-13 då jag hann med första dagen på blåbärslägret :) Hoppas tjejerna har lika roligt som jag har.

Sedan vidare till OkQ8 för ett "pluttpass" (de är vad passen som bara är ca två timmar kallas)
Så vid halv fyra var jag färdig för dagen och åkte tillbaka till stallet. Skulle titta på Ingrid då hon red, men Amo beeter sig fortfarande inte som vanligt och Ingrid bokade tid nere på kliniken :( Så hon får fortsätta låna Radon ett tag till.

Men idag fick båda pojkarna vila eftersom dom båda två gått ordentligt i helgen. Tog in och pysslade lite istället och jag kan säga att en rejäl rykt behövdes.

     

Före (och då hade ändå Silver fått en omgång med piggborsten)

Men efter närmare 45 minuters borste blev det ganska stor skillnad och dom fick knata ut i hagen igen. Vilket betyder att dom garanterat kommer se likadana ut imorgon också :) Men båda stod och njöt och det är skönt att hinna pyssla om dom riktigt ordentligt emellanåt.

 
Efter (:

// Mia (:

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin


RSS 2.0