Programträning

I går var det riktigt roligt att rida! Han kändes inte alls lika stel som han brukar när vi joggade igång, så bara det var ett stort +! Värmde med lite byten på sepentinerna och gjorde sen några serier innan vi gick ut på banan och red igenom MSVA:1an. Gick sådär första gången men efter att Mia "skrikit" lite på mig så gick andra gången betydligt bättre! :) Var inte lika hemskt som jag trodde ;)

Han kändes faktiskt fin i lördags när jag red också. :) Så nu efter 3 dagars jobb får han ta det lite lugnare idag. Blir ett kortare joggingpass bara. Känner mig inte alltför lockad att rida ut i regnvädret.

Har tvättat nu på fm och om nån timme är det dags för stallet. Ska följa med Ingrid och hennes Amo ner på kliniken. Han har varit hängig :(


Var ovanligt huslig och bakade muffins igår.. :)

KRAM / Fia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin


RSS 2.0