Nya tag

Då var jag hemma igen efter stockholmstrippen.
Vi har haft det så otroligt bra, bättre är det nog svårt att ha det. De flesta dagarna har spenderats liggande på en filt i solen/skuggan nere vid vattnet, de här har dessutom kompleterats med god mat, fika, trevligt sällskap, allsång på skansen och lite stadsvandring.

Hästarna har haft det jätte bra medan jag varit borta och gått för fullt hela veckan tillsammans med Ingrid. Hon var dessutom nöjd med hur båda pojkarna skött sig.

Idag har jag redan hunnit med ett pass på Silver och vi fortsätter känna oss fram och hitta knapparna, galoppen är helt klart svårast. Var i allafall väldigt nyttigt att Ingrid ridit honom då hon nu dessutom kan komma med ännu mer tips och råd. Radon fick vara idag och jag har dessutom lånat ut honom till Ingrid resten av helgen då hon inte hade nått att rida på och det är väldigt nyttigt för både mig och hästarna att hon sitter på med jämna mellanrum.

Nu idag tänkte jag och Thomas åka upp till Övik och hälsa på min mormor och morfar så det blir dåligt med uppdatering även idag, men imorgon är jag tillbaka och jag och Silver ska åka ner till Sundsvall imorgon kväll och träna för Camilla Toll, så då hoppas jag att jag ska få ännu mera hjälp med knappsökandet :D

Måste ju dessutom visa vad jag shoppade i stockholm (:


Idag var det (pga brist på nya bilder) min gamla D-ponny Iza som fick vara modell =)

Kommentarer
Postat av: Linda

Naaaw. Lilla Iza..

2011-08-07 @ 12:34:24
URL: http://xmyheart.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin


RSS 2.0