Mycket att göra...

Ja den här veckan har det inte riktigt varit läge för bloggning.
Vet inte riktigt hur jag tänkte när vi gjorde schemat, jag har jobbat 7-15.30 på ridskolan och 16-22 i princip alla dagar utom onsdag. Behöver jag säga att jag är rätt trött nu (: Men eftersom jag inte har någon som helst aning om hur jobbsituationen ser ut från nästa vecka är det bara att tacka och ta emot då man får jobba.

Tävlingen i helgen var väl sådär. Hästen var rätt fin, men vi började med en stor miss på lördagen som vi sedan tyvärr fick med oss hela programmet igenom. Radon var ännu bättre på söndan men domarna var inte riktigt överens. Så är det med bedömnings sporter och vi bryter ihop och kommer igen.

Hästarna har varit jätte fina den här veckan och nu är vi laddade för en riktig träninghelg :D

Silver och jag åker ner till Sundsvall och tränar för Camilla och Radon och jag ska svettas hemma i ridhuset för Ludde (: En riktigt härlig helg med andra ord.

På måndag hoppas jag dessutom att jag fått bilderna från min syster så jag kan bjuda på en bildbomb!


En bild jag snott av Emelie från söndagens framridning i Övik

Kommentarer
Postat av: Jessica

Gillar din inställning till jobb :)

Kram.

2011-08-30 @ 18:19:41
URL: http://jessicamh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin


RSS 2.0