Ingen ridning

Nej inte heller idag blev det någon ridning för min del.

Jag hade först en plan att jag skulle jogga Silver en stund efter jag slutat, men när jag var klar i stallet vid 21.30 och insåg att jag börjar jobba 07.00 även imorgon bitti så la jag ner det..

Radon har jobbat på med Ingrid idag också och dom åker ner till Timrå och tränar för Maria Eriksson imorgon, är lite ledsen att jag inte kan följa med, men sånt är livet (:

Jag är i allafall väldigt glad att jag efter 14,5 arbetstimmar idag fortfarande även om jag är lite trött kan le och säga att jag verkligen älskar mina jobb! :D

Imorgon blir det en vanlig jobb dag med bara 8 timmar och sedan ska jag rida Silver :D

Blogg.se verkar inte vilja publicera några bilder idag :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin


RSS 2.0