Svar på frågorna

Hur mycket flis går det åt för att göra en säck pellets?
Ingenting, då man använder spån för att göra pellets ;)

Är du nöjd med köpet av Silver?
Vad letade du efter för häst när du köpte honom?
Jag är jätte nöjd med köpet av Silver, vi håller fortfarande på att lära känna varandra och hitta knapparna. Men han är en jätte bussig kille som jag hoppas och tror att jag kommer få mycket roligt med i framtiden.
Jag letade efter en snäll och hygglig häst som var befäst i bytena och som rörde sig bättre en vad Radon gjorde då hans gångarter tyvärr inte riktigt räckte till.

Vad har ni får mål för säsongen 2012? :D
Jag har faktiskt mål uppskrina för både mig själv, för mig och hästen och för jobbet.

Men jag antar att frågan är om målen för mig och hästen och de är bland annat:
* Debutera Msvb
* Kvala till Msva
* Debutera Msva (till hösten)
* Känna oss trygga och säkra i alla situationer, just nu kan publik, staket och allt annat vara läskigt ;)
* Ha roligt och hela tiden utvecklas.

vad hände med din förra häst?
Min förra häst, Radon, fick i september en mystisk knöl på vänster bakben. Så han fick vila i nästan två månader under förhoppningar att den skulle försvinna av sig själv. När det inte gjorde det behandlades han med Butta och fortsatte vilan, knölen blev liiite mindre av medicinen men ville inte försvinna. Så i mitten på december åkte vi ner till kliniken där dom konstaterade att det var en inflammation på kotsenskidan och att det var efter minst tre behandlingar och minst ett halvårs vila till mindre än 50% chans att han skulle bli bra. Så då bestämde jag (efter mycket vånda och funderingar) att han skulle få somna in. Han tyckte inte om att vila och hade hosta som blev värre då han inte rörde sig kontinuerligt. Han blev 20 år och har betytt hur mycket som helst för mig, han har lärt mig nästan allt jag kan och jag tror inte jag talar bara för mig då jag säger att han är otroligt saknad...
Ni kan läsa mer här 

// Mia

Kommentarer
Postat av: Annso

Ni har några fler frågor att svara på på min blogg, både du och fia ;)

2012-01-20 @ 22:02:11
URL: http://ansj.blogspot.com
Postat av: Kicki

Hihi, kunde ha gått=)

2012-01-21 @ 23:20:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin


RSS 2.0