Inte till vanligheterna!

I helgen har jag varit helt ledig. Någonting som verkligen inte hör till vanligheterna.

Började fredagskvällen ute hos Thomas mamma tillsammans med hans bror med barn som kommit upp från Västerås. Vi bjöds på musslor, tacos och en hel massa annat. Super trevligt.

I lördags började jag med ridning på en super fin silver :) var riktigt roligt att rida.
Sedan blev det slalom hela dagen i strålande solsken, middag, kvällsjour i stallet och melodifestival.

Igår tog jag en promenad med Svea innan frukost. Parkerade mig i soffan med en bok. Och vid lunch tog jag och Thomas och knatade upp till ridskolan för att titta då Ingrid red. Svea hann dessutom leka lite i ridhuset vilket hon tycker är sten kul. Sen blev det mat och filmmys resten av kvällen. Super härligt.

Så nu är jag laddad inför en ny jobbvecka+helg. Nästa gång jag är ledig är när vi åker till fjällen om lite mer än två veckor :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin


RSS 2.0