Städa städa

Idag när vi var i stallet tog vi tag i städningen uppe på logen i våra skåp.

Jag var ju tvungen att flytta ihop mina saker till ett skåp nu när jag bara har en häst.
Insåg att man äger sjukt mycket grejor men att jag ändå har rätt bra koll på vad jag har för något.
Nu har jag även koll på vart det ligger ;)

Ska dessutom försöka sälja några av Radons täcken då han hade flera som är så gått som oanvända.
Så är det någon som är intresserad av 145 täcken har jag både vintertäcken, stalltäcken och fleece täcken till salu (:


Bland annat ett horsewear som ser ut som detta fast har avtagbar hals också (:
(Bild lånad från Google)

Jag har även en Morris&Nolan sadel. Extra vid modell äldre till salu och även ett svart träns med pärlpannband om någon skulle vara intresserade


Kommentarer
Postat av: Cicci Eurenius

Hej! :) Vad vill du ha för horseweartäcket med hals? Jag ska norröver om någon månad med bil så om det är bra pris kan jag eventuellt köpa det. :)

2012-01-21 @ 20:56:22
Postat av: Cicci igen

Maila mig gärna på den adressen jag skrev, annars hittar jag nog inte åt ditt svar sen... :)

2012-01-21 @ 20:57:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin


RSS 2.0