Silver 20/1

Hade bett Ingrid snällt idag att titta lite då jag red, tänkte inte rida speciellt länge då vi ju ska träna för Camilla både imorgon och på söndag men kände i allafall att jag ville försöka hitta det där flytet i traven jag saknat dom två senaste passen.

Och efter bara några kommentarer från Ingrid kändes det mycket bättre och vi fokuserade framför allt på att jag skulle ha ett så jämnt stöd i handen som möjligt och sen ur det hitta kvickar bakben. Han kändes riktigt fin på slutet, red bara ca 30 minuter men vi låg mer eller mindre på gränsen i travjobbet. Så jobbigt var det både för mig och honom ;)

Är helt otroligt bra att ha en så engagerad tränare. Hon ska dessutom åka med ner i morgon och titta på när jag tränar vilket är otroligt bra då vi kan plocka med oss det bästa och jobba vidare på hemma.

super!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin


RSS 2.0