Inte som planerat

Ibland blir det inte som planerat, jag hatar det, det är det absolut värsta som finns..

Åkte ut till stallet som vanligt vid kvart i åtta, väl därute är det bäcksvart och det går knappt att se hästarna. Frågar han som jobbar i stallet och får till svar att det är ett planerat strömavbrott. Men vi hästägare har inte fått någon som helst information om det...

Så det var bara att åka hem igen duscha och byta om och åka till jobbet. Inte nog med att jag nu måste rida efter lektionerna ikväll, jag fick också styra om kvällens planer och missade en timmes jobb på att åka ut till stallet och vända..

Jag gillar inte när planerna spricker...

//Mia


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin


RSS 2.0