Riktigt risig..

Är som sagt dunder förkyld.. Halsontet har gått över men istället rinner snuvan och febern (som alltid lyckas träffa mig) gör sig påmind.

Igår låg jag hela förmiddagen och joggade bara silver en kort stund i ridhuset. Sedan jobbade jag 14-18 på macken. Hade turen att Petra kunde byta med mig och stänga så jag kunde gå hem och lägga mig igen.

Idag sov och slumrade jag mer eller mindre fram till två då jag kände mig super pigg och tog med mig Svea och Thomas och gick ner till Hemköp och tillbaka, vilket var allt som behövdes för att totalt dö i soffan igen när vi kom hem. Proppade i mig Alvedon och åkte och jobbade klockan fem och jobbar nu till tio.

Vill bli frisk nu så jag orkar igen.. Jag som hade kommit igång så bra med träning av både mig och hästen...

// Mia


Kommentarer
Postat av: ELin

Men mia, du kanske ska sova lite istället för att jobba när du är sjuk och framförallt inte rida! kroppen behöver vila så du blir frisk nångång..krya på dig!

2012-02-12 @ 09:58:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin


RSS 2.0