Lite i skymundan

Ja, jag har väl känt att jag inte har så mycket att blogga om när Upan vilar. Men nu har jag blivit beordrad att skriva om vad som helst och allt annat istället ;) Fick passande nog ett sms av min käraste syster där hon undrade om vi skulle bli träningskompanjoner. Vilket är en alldeles lysande idé! Det är en riktig utmaning att hålla mig i hyfsad form utan ridningen. Träningen med hästen ca 5dagar/vecka ger ju motionen "på köpet". Så räkna med lite mer träningsinlägg från mig! (Om det inte dyker upp några får vi väl anta att jag fuskar med träningen och då är det läge att skälla lite på mig..) Är ju äntligen fri från den hemska förkyldningen så just nu är det bara att köra igång :)

 

Upan har nu ätit klart sin dos av butta och vi ska på återbesök på tisdag den 21:a. Håll tummarna då!

 

Kram på er!

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin


RSS 2.0