Jobbat

Har jobbat precis hela dagen. Hunnit med båda jobben :)

Silver fick vila idag, känns som hans kropp kan behöva det efter att ha jobbat på så bra det senaste. Sen får vi se hur mycket jag ångrar mig imorgon bitti. Han brukar som sagt bli väldigt pigg av att vila ;)

Efter jobben var jag ut till stallet och fixade. Har dessutom varit ute i skogen med Svea innan jag nu dog i soffan.

Händer så otroligt mycket spännande just nu, men det är tyvärr väldigt många lösa trådar, men om allt går i lås kommer det bli super bra :) och då lovar jag att även ni får höra.

Bjuder på en bild av Upan, så som han alltid ser ut då man tar in honom från hagen :)


Kommentarer
Postat av: marie

Fin bild. Har ni dött? Inte mycket inlägg nu.

2012-02-28 @ 17:57:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin


RSS 2.0