Dunder förkyld!

Igår jobbade jag närmare 12 timmar så Silver fick sig faktiskt en vilodag. Det är så skönt att han kan vila nu, vi hade nämligen en period i höstas då han var tvungen att gå varje dag för annars var han mer i luften än på marken dagen efter.
jag tror det gjort väldigt mycket att han börjat gå i hagen tillsammans med Upan, då kan han busa av sig det värsta med honom.

Imorse vaknade jag upp dunder förkyld. Totalt igen täppt i näsan,bihålorna vill nästan sprängas och halsen känns som en enda stor klump.

Så efter en hel dag på jobben (japp, har hunnit med båda två idag) och efter ett pass på Silver ska jag bädda ner mig i sängen, läsa min bragia bok och sova. För jag har jobb helg i helgen och verkligen inte tid att vara sjuk.

// Mia

image description

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin


RSS 2.0