Dålig app!

Förlåt för dålig uppdatering!

Jag råkade uppdatera appen i Iphonen och det gjorde att den bara ville publicera rubrik+ bild.
Och eftersom jag uppdaterar 99% direkt ur telefonen har det tyvärr gjort min uppdatering de senaste dagarna nästan obefintlig..

Det händer en hel massa just nu både på jobbet och i övrigt.
Silver går riktigt bra och vi längtar till säsongens första start. Flytten från stallet närmar sig med stormsteg.

Igår var vi på födelsedagskalas hemma hos Fia, idag har vi varit ute hos Thomas mamma och fikat + jobb, ridning och allt. Så vi kan säga att det är fullt upp.

Men i helgen är jag ledig vilket innebär mer uppdatering. Nu ska jag slänga mig i soffan en stund innan det är sovdags. Ska upp och rida imorgon innan jobbet (:

image description

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin


RSS 2.0