Tävlingshelg (:

Hade en super bra födelsedag i torsdag och fick super fina presenter av mina vänner och min familj :)

Igår tog vi vårat pick och pack och åkte upp till Umeå, efter lite transportproblem blev det till att åka varsin bil. Vi var alltså tre bilar och tre transporter som rullade iväg ifrån stallplanen.

Väl på plats på SURF hann vi äta en macka innan det var dags att rida fram, eftersom vi red på olika banor red vi fram på olika stället och med tanke på att vi startade med tjugo minuters mellanrum alla tre så satt vi till häst ungefär samtidigt.

Jag och Silver skulle ta oss igenom en Msvc:1a tyvärr var Silver väldigt spänd och vi utnyttjade nästan hela domarens poängskala. Allt emellan 8 och 1 fanns på protokollet, slutpoängen var väl inget att hurra för men jag är ändå nöjd att jag red igenom hela programet och inte bara åkte med (:

Idag hade vi ett hela annat läge och även om han var lite spänd så var det mycket mer ridbart idag. Programmet var inte felfritt men alla tre domarna gillade oss och vi lyckades knopa ihop över 63% vilket höll ända till tredje plats och en gulrosett samt ett Msvb kval :D
En domare hade oss dessutom som etta i klassen :)
Och med domarkommentarer som: Härlig utrycksfull häst där det behövs slipas lite på detaljerna för det högsta betygen men potential finns och Fin häst som du visar på ett väldigt trevligt sätt!
Elegant häst som rör sig bra.

Gjorde hemresan mycket lättare :)


Våran tjusiga rosett och plakett :D

Kommentarer
Postat av: terese

Grattis :D

Postat av: Linda

Grattis!!

2011-09-12 @ 08:16:53
URL: http://xmyheart.blogg.se/
Postat av: Lollo-hästblogg

Grattis! kul att det gick bättre :)

2011-09-13 @ 13:48:05
URL: http://altantico.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin


RSS 2.0