Skrittat!

Ja idag drog jag till stallet direkt efter jobbet.
Skulle rida dressyr på Radon men eftersom han var lite tjock i ett av sina bakben tog jag det säkra före det osäkra och skittade ut en sväng i stället.

Blev en mysig barbacka tur i det härliga höstvädret, jag lyckas dock alltid förtränga hur fantastiskt oskönt det är att rida barbacka ;)

Sedan skulle Fia och jag rida ut på de andra pojkarna. Men som vanligt då vi ska rida ut så blir det bara skritt.. :P Vi lyckas prata så mycket så vi liksom glömmer bort att göra någonting annat ;) Men det var riktigt mysigt och pojkarna promenerade på som bara den.

Imorgon blir det ett lättare jogging pass för Silver och Kicki och Radon ska ut en tur i skogen :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin


RSS 2.0