Sjuk

Ja jag lyckades ju med att bli sjuk eller vad man nu ska säga..

Allt startade i torsdags kväll då jag fick så otroligt ont i magen och ryggen det verkligen krampade och mina tårar sprutade..
Fredag morgon var allt bra igen och jag körde på som vanligt, mot eftermiddan/kvällen kom kramperna tillbaka igen och jag valde att ringa primärvårdsjouren där jag på en gång fick åka in och ta massa prover och dom konstaterade att jag hade njurbäckeninflamation... så det blev medicin en vecka och helgen har i princip gått ut på att ta det lugnt..

Jag är super dålig på det och håller just nu på att krypa ur skinnet men jag känner mig mycket bättre :D så det är skönt :D

Kommentarer
Postat av: sofia sörensen ♥

jättefin blogg! länkbyte? :D kram

2011-09-25 @ 15:53:44
URL: http://avfia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin


RSS 2.0