Dag 4

Det här är jag bra på:

Jag är väldigt bra på att planera. Vilket är ett måste om man ska få tre jobb, två hästar, tävling, träning och familj att gå ihop.
Jag är också väldigt bra på att hålla vad jag lovar, har jag sagt att jag ska göra någonting så är det väldigt få saker som kan få mig att ändra på det.

Inom ridningen måste jag nog säga att jag är rätt bra på att se vad som finns och behöver förbättras hos ett ekipage, trots min inte alltför höga ålder har jag ett rätt tränat öga och har sett mycket ridning.
Jag har också ganska bra ryttarkänsla, vilket jag har gymnasieutbildningen att tacka för då jag fått möjlighet att rida på en hel massa olika sorters hästar.


Jag och ponnyn jag hade förut :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin


RSS 2.0