Dag 10

Tio saker du inte visste om mig:

Inte alls lätt att göra en sån lista måste jag säga...

1. Jag är alltid i tid, gärna minst fem minuter innan utsatt tid. Så den jag ska träffa aldrig behöver vänta.

2. Jag sover alltid på mage, kan inte somna om jag ligger på något annat sätt ;)

3. Jag tycker det är URtrist att laga mat och är så otroligt glad att jag har en sambo som gillar det.

4. Jag är livrädd för grodor. Spindlar och andra insekter går bara bra men grodor är bland det absolut värsta som finns.

5. Jag har dansat tillsammans med ett proffisionellt danskompani (Norrdans) under flera tillfällen då jag var mindre :D

6. Jag älskar att plugga och läsa, men har inte kommit på vad jag skulle vilja läsa vidare till..

7. Jag har spelat både trumpet, tvärflöjt och en hel del andra instrument men jag är totalt värdelös på att läsa noter och spelar i princip bara efter gehör.

8. Jag är livrädd för eld och för att det ska börja brinna och springer oftast runt och kollar så att allting är släckt och avstängt.

9. Samtidigt som jag älskar levande ljust och helst har dom tända jämnt då jag är hemma under den mörka delen av året.

10. Jag fryser nästan alltid om händer och fötter (senast nu då jag skulle ta blodprov klagade sjuksköterskan att mina händer var för kalla för dom fick nästan inte ut nått blod ;P)


Det här var en väldigt svår dag.. men jag tror jag lyckades knopa ihop tio saker som inte alla visste om mig iaf :)

Kommentarer
Postat av: Olivia

Haha, de två första punkterna stämmer in på mig också. Har försökt somna på något annat sätt men det går inte, hamnar alltid på magen tillslut!



Och att komma i tid måste man ju! Igår var bussen sen vilket gjorde att jag blev någon minut sen till Komvux och jag hade nästan lust att åka hem istället för kliva in i klassrummet sen.. Haha.

2011-09-27 @ 15:40:21
URL: http://olivoliv.blogspot.com
Postat av: Issa

Tjena Brudar!!

Är ni intresserade av att vara med och träna för Peter Nordlander ihelgen? :) Vi håller på fredag till söndag man får vara med så många dagar man vill :)

2011-09-28 @ 08:55:39
URL: http://isabelleserrander.blogg.se/
Postat av: Annso

Du får be sjuksköterskan om en värmedyna till händerna en stund innan de ska sticka, en aning lättare då :P



2011-10-04 @ 17:35:43
URL: http://ansj.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin


RSS 2.0