63% på SURF

Hittade äntligen tillbaka till den där "ja jag kan rida och ha hästen med mig"-känslan inne på banan under lördagens start. :) Dock var han något spänd i hörnen uppe vid domaren och skolorna blev kassa, men vi kom upp till drygt 63% vilket var nånstans precis utanför placering i resultatlistan. Även på söndagen fick vi drygt 63%. Nåt enstaka poäng mer men hade inte riktigt lika bra känsla då. Och enligt mina åskådare var han finare på lördagen också. Märklig sport! Vi red MSVB:4 båda dagarna.


Min sadel..

På träningen i torsdags innan tävlingshelgen så började Ingrid med att plocka bort spöt från mig. Hoppsan! Han kanske inte tog skänkeln lika bra som jag trott.. Blev iallafall bättre och bättre under passet och på slutet vi fick testa att göra ettor! Gjorde ett byte i varje både från hö-vä och vä-hö efter några försök :)

Mån-tis den här veckan har Upan vilat.  Ska nog rida idag! :)


KRAM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin


RSS 2.0