Stockholm

Tänkte bara meddela att jag lever och har det bra :) befinner mig nere i Stockholm tillsammans med min underbara sambo. Anledningen att vi åkte hit just nu stavas posten konferens och den går av stapeln i eftermiddag :)

Dock passade vi på att ta ledigt några dagar extra för att hinna umgås med både mamma och lilla syster som bor här nere. Så vi var på plats redan på fredag kväll :)

Vi har hunnit med massa fika, god mat, promenader runt stan, kollat in Annicas skola, tagit långa sovmornar och dessutom uppdaterat höstgarderoben lite med pengarna jag fick (just för de ändamålet) i födelsedagspresent :)

Nu ska jag ta med min man upp och äta frukost innan de blir lite stadsvandring igen. Dressman, gameshop, akademibokhandeln och guldfynd står bland annat på schemat idag. Sen hoppas jag att vi lyckas ta oss ända till tullys för deras underbara milkshake men vi får väl se. :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin


RSS 2.0