Stockholm

Igår tillbringades hela dagen i Globen såg alla tre showerna tillsammans med Ingela, Elin, Susanna och Ingrid. Väldigt trevligt, promenerade in i annexet och tittade och klämde på alla fina grejor jag inte har råd med :)

Natten spenderade jag hos mamma:)

Imorse var jag på plats i Globen strax innan nio för att titta på dressyren. Fina hästar speciellt Tinnes som vi såg redan på värmningen igår var riktigt fin och hon gick ju också och vann :) Patrik fick en stor eloge som både red fram och hade hjälm på prisutdelningen!

Även idag gick vi lite i annexet och jag stor shoppade för hela 30 kr ;) efter att ha lämnat av Ingela på bussen fortsatte jag och Ingrid och göra stan, letade mössor, shoppade skor och fönster shoppade en massa. Hann med fika och besök på världens finaste godisaffär innan vi tittade på NKs julskyltning på vägen hem :) nu blir det kvällsfika och sovdags innan morgondagens shopping och dressyr :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin


RSS 2.0